مدتهاست که ما کارشناسان منابع انسانی، خودمان هم با منتقدان هم آوا شده ایم که مأموریت ما کمک به کسب و کار سازمان است و لذا در بهترین حالت، زمانی از عملکرد خود راضی می شویم که احوال کسب و کار سازمان خوب باشد. اما پرسش شاید این باشد که چرا متخصصان منابع انسانی خودشان نباید بخش اصلی کسب و کار سازمان باشند؟
دیدگاههای جدیدی که توسط مشاور کهنه کار جهان یعنی مک کنزی ارائه میشود، اتفاقاً نقطه مقابل نگاهی است که دیو اولریش در سه دهه گذشته مطرح کرده و عصاره آن سرکوفتی با این مضمون است که شما متخصصان منابع انسانی باید در حمایت از کسب و کار سازمان سنگ تمام بگذارید و خوب بفهمید که آنها کیستند و چه کار میکنند!
کار ,سازمان ,منابع ,کسب ,انسانی ,هم ,کار سازمان ,کسب و ,و کار ,منابع انسانی ,است که ,متخصصان منابع انسانی
درباره این سایت